söndag 16 januari 2011

middagar & halta lotta*

igår var vi på middag hos Johan&Marie
såå trevligt!!
jag älskade ALL mat för en gångs skull
förätten middagen och efterrätten-sååå gott=))
och massa trevligt folk såklart;)
brum satte dock i halsen;(
såå obehagligt, hon åt på en bit bröd och satte det i halsen
jag försökte få upp det med handen men det gick inte
slängde runt henne och bankade i ryggen och då kom det upp
såå otäckt, min lilla lilla ängel

idag har vi vart på middag hos svärmor
såå skönt och bara ta det lugnt och bli serverad haha;)

och så var det dags igen-
igår utanför mormor och morfars drog jag dit så in i nooordens
brum satt i bilbarnsstolen och jag bärde den men hon klarade sig utan och slå sig tackolov
jag haltar lite men klarade mig förvånansvärt bra, puh!!

Inga kommentarer: