måndag 17 januari 2011

Dag 17 – Mitt favoritminne.

Dag 17 – Mitt favoritminne.

jag har såå många
men ett av dem är helt klart min roadtrip med Jessi=)
den sommaren var helt galen och jag behöver bara skänka den en tanke för att le med hela ansiktet
jag är verkligen såå lycklig att jag fick ha den sommaren för när allt känns lite jobbigt kan jag bara tänka tillbax på det och leva på det=)
vi var överallt och ingenstans
vi bara åkte dit vi ville när vi ville-vem har den lyxen??
öland,halmstad,växjö,helsingborg,norje och lite senare kalmar
UNDERBART!!

tänk bara att sova i en liten bil på en parkering nästa mitt i halmstad centrum haha
eller att trycka ihop sig 4 stycken i framsätet en regning natt på campingen på öland
att festa med brassestolarna på parkeringen med tre trevliga danskar och sen ut i natten
att nakenbada mitt i natten vid nån strand i halmstad med en australenare;P
-det var kolsvart-allt vi såg var en australensk vit rumpa hahaha
eller när de där göteborgarna bjöd oss på fest i nån lgh och ägnade halva kvällen åt att visa hur stor nån jäkla spindel var haha
det finns såå mycket att minnas-de e helt sjukt va kul vi ha haft
inget kommer nånsin toppa det
fy faan va tacksam jag är att jag fått den sommaren!!


I looove you babe!!!
miss u
på en trappa i halmstad i ett område som heter KÄRLEKEN!!
säger inte det allt;)

3 kommentarer:

vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg! sa...

sv: superkul att du är med och tävlar om ett armbandet :D

Jessika sa...

Aaaaaaah KÄRLEKEN sammanfattar hela den där sommaren, tack för varendaste lilla stund tillsammans... <3 Den bästa sommaren, LÄTT !!


Love YOU*

Josefine sa...

Hej! Du har vunnit NOKA tävlingen i min blogg. Maila mig din adress + smak du önskar senast 23/1 till fr0stskadad@hotmail.com (Det är en nolla istället för o, kopiera så blir det säkert rätt).