tisdag 11 januari 2011

min stora tjej*

min lilla huligan har ju vart sjuk läänge nu;(
och vart såå gnällig och de senaste dagarna har hon ju haft feber
fram tills igår
och idag hittade jag svaret
EN TAND!!!

jag satt på andra våningen med annie och matade brum och diskuterade att hon ju fortfarande inte har nårra tänder och så såg jag plötsligt hur det glimmade till i munnen
och mycket riktigt
i nedre vänster käke sitter ett litet halvt gryn och väntar på och få komma upp helt
jag slängde mig på luren och ringde daniel haha

det är inte ofta man bli sååå gla för en tand liksom haha

ikväll har hon dessutom druckit välling på flaska
majsvälling gillade hon tydligen
men bara en halv flaska;)
men ändå!!

stooor tjej nu:S

3 kommentarer:

Carolina & Signe sa...

Men grattis till tandabissingen!
Visst är det roligt hur glädjeämnena i ens liv har ändrats sen man fick barn :-)
Skönt att hon har tagit flaskan, kanske är majsvälling vi ska prova här hemma osså...

Anonym sa...

yay, det fungerade att kommentera denna gång :-)

Unknown sa...

Guu va bra att det funkade!!!!
ja de hr verkligen ändrats-men till det bättre såklart=D
ja, vi provade de för ett tag sen men då ville hon inte men igår gick det;) där med inte sagt att de går idag haha hon e en envis liten unge;P