lördag 15 januari 2011

Dag 15 – Mina drömmar.

Dag 15 – Mina drömmar.

* jag skulle vilja åka tillbaka till New york
min sambo har dock lovat det;)
*jag skulle i framtiden vilja ha en barnaffär med kläder och saker
*jag skulle vilja utöka min familj med två syskon till Ofelia;)
daniel tycker det räcker med ett;P

*jag vill att jag och alla mina närmsta får vara friska-
jag vill ju se mina barn växa upp och jag vill uppleva mina barnbarn
*jag skulle vilja skriva en bok
(looove att skriva juh)
*jag skulle vilja ha en symaskin så jag kunde sy egna barnkläder och sånt
*nån gång i framtiden vill jag ev gifta mig om det känns rätt och då helst vid havet..gärna på en strand barfota men jag skulle faktiskt hur tacky det än låter kunna tänka mig ett Las Vegas bröllop;)

bland annat!!!
fyller på mer om jag kommer på mer;)


4 kommentarer:

Anna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anna sa...

Haha.. ja det gjorde ni verkligen!:) Tycker hon är ganska lik dig?:) Ja ni hade flyttat till Kallinge ja.. trivs ni bra där då? Guuud ja! Nu längtar man som tusan till våren..är så trött på den här snön överallt! Det är ett under att man inte brytit varenda ben i kroppen änuu :P Det är bra med mig! Jag bor i Norrtälje sedan snart 3 år tillbaka och trivs huur bra som helst:)Bodde i Sthlm ett tag innan dess men det var inget för mig, jag är ingen stadsmänniska direkt;)Så nu bor jag här med min sambo och våra två katter i en lägenhet ;)..men är såå sugen på hus nu så det klia i mina fingrar!:) de är dock så dyra här uppe om man jämför med hemma! har du mkt kontakt med de andra från J-hus?:) ha det kanon! kram

Jessika sa...

Ja ska oxå gifta mej barfota på en strand vid HAVET... <3 o duu, den där barnaffären kommer du ha en da.. know it !! ;D

Jessika sa...

...tyckte om bilden på Offe o pappa jättemycke !!!! btw.. ;D