lördag 8 januari 2011

Dag 8 – Ett ögonblick.

Dag 8 – Ett ögonblick.

för 8 månader och snart två dar sen
det viktigaste ögonblicket i mitt liv
jag minns hur jag skriker åt sköterskan att kraften på den värken är slut
och jag tror det är missna två kvar
jag känner den mest brännande känslan någonsin
jag ser hur det drar ut henne
vänder på henne,vrider
jag ser att det är en tjej
-är det en tjej??var det en tjej??hallå e de en tjej??
-jag vet inte emma jag har inte hunnit titta!!
-joo de e en tjej jag såg det, en tjej!!!

vi var ju så övertygade om att det var en pojk..
så kom hon ut och var en tjej:O

just det ögonblicket minns jag såå väl
trots att det mesta annars är rätt suddigt och oklart
första bilden!
stolt pappa!
2 dar gammal på neo


3 dar gammal!

det är ett ögonblick jag kommer minnas för alltid



Inga kommentarer: