onsdag 12 januari 2011

Dag 12 – I min handväska.

Dag 12 – I min handväska.

idag tänkte jag verkligen ta dagens rubrik på allvar
det har ju vart lite knapphändigt på sistonde
så typiskt att det skulle vara nått så tråkigt som min handväska
men men ska det så ska det..
eftersom min handväska inte används så ofta så tar jag dessutom med någons som gör det
Ofelias väska som vi delar på nu för tiden;)

vi börjar väl med den då..
den går som ni ser inte att stänga helt
speciellt inte ikväll när vi varit hos mamma och härjat
men jag redigerar minsann inget-hela sanningen ska fram;)

Ofelias väska innehåller:
1 våtservettsfodral med huggies
1 libero blöja
1 vattenflaska med vatten i
1 efterätt
1burk med grötpulver
1 större burk utan grötpulver
3 skedar..
1 påse med två rån fast i bitar..
näsdukar
1 amningsnapp
5!!! nappar till en donna som inte ens tar napp;P
dagen till ära en smutsig Katvig body,katvig byxor och svarta lindex strumpor
1 Lilla My skallra,1 Puh skallra & 1 Fischer price nyckel med ljud som spelar en irriterande melodi varenda gång man slår väska i nånting(typ ben,inte barn)

 med risk för att se ut som en missbrukare finns det:
3 kartor alvedon med 1 tablett på varje
8 halsbränetabletter novalocol
5 näsdroppar
1 neziril barn nässpray
1 flaska flytande Ipren barn

sen har vi min del i den:
1 willyskvitto på pantflaskor(fattigt;P)
1penna,2 hårsnoddar,1 hårspänne och 1 nagelfil
1 bh???
1 gammal guldig choklad från kinatown? (inte vart där på läänge???)

och så min egna då..

fattigt om nått haha

8 halsbrännetabletter till..
2 magtabletter (suck va tabletter?!?)
2 snoddar,1 spänne och 1 kam(jag använder ju inte kam?)
1 påsklämma..
1 sked
1 Lindex beicka med mitt namn(va ju bara 9 månader sen jag använde den;P)
1 grodhalsband
1 söndrig halsband
1 5:a till kundvagnen;)

there you have it!!
om någon ens orkade läsa enda hit;P


Inga kommentarer: