söndag 2 januari 2011

Dag 2*

dag 2 min största kärlek!

det är konstigt
hur man kan känna som omedelbar kärlek för någon man aldrig träffat
att redan i magen vara så ofantligt älskad
för att komma ut och slås av kärlek vid första ögonkastet
innan hon kom visste jag inte ens att man kunde älska nån så mycket
jag kunde inte riktigt förstå att man som föräldrer släpper allt och offrar allt för att ens barn ska ha det bra och att alltid sätta någon annan i första rum utan att ens tycka att det är nån stor grej utan att ens tänka på det
tänk hur minsta lilla grej minsta lilla framsteg kan göra en mamma såå lycklig,exalterad och ivrig att berätta för hela världen om hur fantastisk hennes barn är
hur ett första leende kan få ens hjärta att smälta så totalt
hon har helt klart rövat bort mitt hjärta och för var dag som går älskar jag henne bara ännu mer hur det nu ens är möjligt
Ofelia <3

Inga kommentarer: