onsdag 19 januari 2011

föräldragruppen=)

föräldragruppen idag=)
var hemma hos jeanette
såå god philadelfia tårta hade hon gjort!!

brum var den enda som kröp runt men signe ålar på som tusan och både isak och oscar vill helst gå;)

oscar som ofelia är såå kär i men som inte delar intresset lika starkt haha;)

ikväll e jag YR!! så in i nordens;( jäkla låga blodtryck;(
och daniel gjorde hemmalagad mat te brum
tro ni hon åt det- NOPP!
hon som äter allt;) hon e en riktig liten burkmats brud haha;)

1 kommentar:

Anna sa...

Nej den är min egentligen, man jag tvingade på honom den bara för att;) Fast han hade lika gärna kunnat ta den för att den är lite för stor, så jag kan köpa en annan färg till mig;) de är skitsköna..du borde köpa en ju:) har för mig att min mamma bodde på almvägen förut.. om jag inte minns helt fel:) Jaha men vad kul att ni håller ihop än idag då:) haha nej man var väl inte sams med alla när man var i den ålderna..haha. fast nu har väl alla mognat till sig en aning och borde ha lite lättare för att umgås:) såg att han har två barn med.. vad roligt att det är så många som skaffat barn ändå:)Jessica bor i nättraby någonstans..vet inte riktigt vart. linda bor i karlskrona ja med sin lilla dotter:) jättesöt är hon! ja jag är den enda i min släkt som bor här..de flesta bor kvar där hemma.. lite jobbigt men man har lärt sig att ha det så.. man är ju inte längre bort än ett telefonsamtal:) och det är väl tur det.. jag har precis fått fast anställning på ett boende jag har jobbat på sedan jag flyttade hit,så det känns skitbra. det är ju inte det lättaste att få fast jobb:( men nu så. hade ävl funderingar på att plugga men det blir säkert inte av ändå som det känns just nu.. tror jag ger upp de tankarna:) Har ni funderat på att skaffa fler barn framöver annars då?:)kramkram